Czasem trzeba odpuścić by potem zyskać znacznie więcej...

by - 09:12:00


Mam dość! Uciekam! Szybciej! Szybciej! Szybciej!
Nie wiem dokąd... ciągle przed siebie... byle jak najdalej...
Nie mogę się zatrzymać! Natłok myśli nie daje mi spokoju!
Gonią mnie! Ścigają! Prześladują! 
Na każdym kroku! Za każdym zakrętem! 
Nie wiem komu wierzyć... Komu ufać... Kto jest prawdziwy...
Czy w ogóle ktokolwiek? Czy ja jestem prawdziwa? 
Stop! dosyć! Przestańcie szeptać! Zamknijcie się! 
Ciii.... na reszcie cisza... spokój... 
Udało się... w końcu jestem bezpieczna... jestem sama...
Jestem na pustyni... pustyni mego serca... 
Teraz mogę pomyśleć i poukładać sobie wszystko... 
Czuję się oczyszczona... wolna... spokojna... 
To co było zasypał piasek... mogę wrócić... 
Mogę zacząć od nowa... 
Nie czekam! 
Wracam!

Maria Kapsiak 









Człowiek nieszczęśliwie zakochany jest jak samotna świeczka... płonie w nim ogień miłości, który zabija od środka... a na zewnątrz widać tylko spływające łzy wosku...
Maria Kapsiak

...









Miałam świetny pomysł na tę sesję... ale wyszło jak zawsze... trochę zawinili ludzie... trochę oświetlanie...  i trochę sprzęt... więc całość jest do poprawki... i mam nadzieję że wyjdzie już tak jak bym chciała i tak jak to widzę...



Zapewne moja kuzynka (pozdrowienia dla Domi) jak czyta tego posta to się nieźle uśmieje xD Bo po raz kolejny wracam z zaświatów swoich depresji do normalnego życia... po raz kolejny zaczynam nowe życie...



Już prawie całkowicie wypuściłam z siebie ten cały toksyczny dym... Teraz mogę wziąć głęboki  oddech świeżości...
Maria Kapsiak












Muszę jeszcze spojrzeć sobie głęboko w oczy a potem w serce i duszę i zobaczyć... czego tak na prawdę pragnę...














Pozdrawiam Cię serdecznie :)

You May Also Like

4 komentarze

  1. No cóż zdjęcia Świetne^^ Post tez fajnie napisany i wgl xD przeczytałam go kilka razy xD ale nie mogę wyłapać dlaczego od sesji zależało czy stracisz ważnego człowieka ?:)
    Odpowiem sb na twoje pytania :D
    1.Ja jak mam doła to wgl cięzko mi z niego wyjść xD (czasami pomaga jedzenie xD serio jak zrobie sobie coś innego, wymyślnego to od razu człowiek szczęśliwszy xD ) dodatkowo muzyka i rysowanie.
    2. a no o zdjęciach mówiłam świetne ^^ miło się oglądało :)
    3. Ja sb studiuje zaocznie własnie (nie żałuje że wybrałam taki rodzaj ;D) jedyne co tworze to portrety xD :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na sesję był znacznie inny... bardziej odważny... co mogło by się nie spodobać osobom trzecim przez które mogłabym stracić tego ważnego dla mnie człowieka... ( niestety sprawa była dość skomplikowana i zostałam poproszona o dyskrecję i dochowanie tajemnicy więc nie mogę nić więcej powiedzieć... )

      A co studiujesz? :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! <3
    Takie tajemnicze, mroczne, mają swój klimat.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia oraz post. Zdjęcia mają swój efekt!
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń

* Cieszę się, że doczytałeś post do końca drogi czytelniku :)
* Jeśli to co piszę Ci się podoba to proszę zostań tutaj dłużej bo na pewno znajdziesz jeszcze wiele interesujących postów.
* Biedzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy obserwacji.
* Jeśli zaobserwujesz mój blog, to na pewno się odwdzięczę :)
* Koniecznie zostaw link do swojego bloga.
* Pozdrawiam Cię cieplutko i do miłego :)