Na rolkach do marzeń płynąc przez pustynię...

by - 11:31:00

Zastanawiałeś się może kiedyś czy na rolkach można dojść do marzeń? Albo czy można przejść przez morze? Czy można latać we wodzie bądź pływać w chmurach?

Hmm wstęp trochę dziwnie brzmi ale przeczytaj go jeszcze raz i spróbuj zrozumieć dlaczego akurat taki jest.

Fikcja... abstrakcja... nierealne?




















Wielkość marzeń determinuje wielkość człowieka 













"Nie mów mi jak mam żyć... To moje życie i będę robić co JA CHCĘ" 











PS1. Na zdjęciach jest moja piękna Zuza <3

PS2. Bluzka - H&M   Koszula - H&M   Spodenki - Top Secret   Rolki - Spokey

You May Also Like

12 komentarze

  1. Nie wątpię w to, że trzeba marzyć o wielkich rzeczach, żeby je osiągnąć, bez bez marzeń, nie ma tej determinacji i woli walki, bo nie widzimy tego, co możemy osiągnąć. Bardzo fajny post, taki motywujący, nawet formuła przypomina trochę wystąpienia tych ludzi sukcesu, o których wspomniałaś. Dobrze się czytało :)


    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenia to coś pięknego! trzeba o nie walczyć i lecieć po nie jak najszybciej i skuteczniej do celu ;>

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane i przepiękne zdjęcia, masz ogromny talent!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, bardzo podobają mi się zdjęcia. Są jak z profesjonalnego magazynu młodzieżowego!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo motywujący i mądry wpis. Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, i bardzo mądry przekaz posta. Aż chce się czytać ! :)
    Pozdrawiam
    Zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo motywujący post :) Zdjęcia są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Wpis nas oczarował! <3 Zdjęcia są takie Mega, że aż cały czas na nie patrzymy i nie możemy się napatrzeć :D Także jeździmy na rolkach ;) Buźka ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, a zdjęcia? Przeeemega :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Ciekawy wpis :)

    OdpowiedzUsuń

* Cieszę się, że doczytałeś post do końca drogi czytelniku :)
* Jeśli to co piszę Ci się podoba to proszę zostań tutaj dłużej bo na pewno znajdziesz jeszcze wiele interesujących postów.
* Biedzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza czy obserwacji.
* Jeśli zaobserwujesz mój blog, to na pewno się odwdzięczę :)
* Koniecznie zostaw link do swojego bloga.
* Pozdrawiam Cię cieplutko i do miłego :)